Categorie: Blog, Kennis

Auteur:

5 april 2018

Aan het woord: Jorinde van der Veen

De eerste maand op je nieuwe werk is altijd even wennen. Je ontmoet nieuwe collega’s, leert veel nieuwe dingen en doet je best om de leukste grap aan de lunchtafel te maken. Maar hoe is het om te beginnen als nieuwe ‘Pitter’? Wij vroegen het aan onze nieuwste collega Jorinde van der Veen. Jorinde is in maart 2018 bij ons begonnen als Service & Support Expert medewerkster. Jorinde vertelt graag hoe zij bij ons terecht is gekomen, wat haar hobby’s zijn en tenslotte hoe zij terugkijkt op haar eerste maand als medewerkster van Payingit.

 

Jorinde van der Veen Payingit

 

Waar houd jij je mee bezig als Service & Support Expert?

Momenteel houd ik mijzelf vooral bezig met het kijken naar welke processen er efficiënter ingericht kunnen worden. Met de kennis die ik heb opgedaan wil ik kijken hoe de processen op de Service & Support afdeling van Payingit soepeler kunnen verlopen. Daarnaast houd ik mij vooral bezig met het proactief en oplossingsgericht te woord staan van inleners. Ook zorg ik ervoor dat de verloning van flexkrachten zo soepel mogelijk verloopt.

Wat heb je hiervoor allemaal voor werk gedaan?

Hiervoor heb ik als accountmanager bij een andere payrollorganisatie gewerkt. Bij deze organisatie was ik verantwoordelijk voor het relatiebeheer. Verder ben ik altijd werkzaam in de horeca geweest. Ik vind het fantastisch om actief bezig te zijn en met mensen te werken. Zo heb ik op festivals en achter de bar en in de bediening gewerkt in Amsterdam en op het Waddeneiland Vlieland. Hier ben ik namelijk opgegroeid. Toen ik ging studeren ben ik vanaf Vlieland naar Leeuwarden gegaan om vrijetijdsmanagement te studeren aan de Stenden hogeschool. Tijdens deze studie heb ik ook nog een Minor in Bangkok, Thailand gedaan.

Hoe ben je daarna bij ons terecht gekomen?

Nadat ik bij het andere payrollbedrijf heb gewerkt ben ik in Amsterdam in de horeca aan de slag gegaan. Via-via hoorde ik over een openstaande vacature bij Payingit, ik werd gelijk enthousiast! Een oud contact van mij wist dat ik weg was bij het andere payrollbedrijf en vertelde mij over Payingit. Zodoende ben ik uiteindelijk hier terecht gekomen.

Wat doe je zoal in je vrije tijd?

In mijn vrije tijd ga ik het liefst de deur uit voor een lekker hapje en een drankje. Ook ga ik graag naar festivals. Daarnaast heb ik sinds kort een echte hobby; ik volg namelijk salsa-lessen! Als ik de tijd vind bezoek ik graag mijn familie op Vlieland. Altijd als ik op het eiland kom geeft het mij een fijn vakantiegevoel.

Hoe verloopt jouw gemiddelde dag bij Payingit?

Ik begin altijd met een lekkere kop koffie. Daarna bespreken we even kort hoe het weekend/de avond daarvoor was. Vervolgens begin ik met nieuwe inschrijvingen en controleer ik of deze wel goed afgerond worden. Zo niet, kijk ik wat er mis is en koppel ik dit terug naar de inleners. Dan check ik of er nieuwe mailtjes binnen zijn en geef ik hier antwoord op. Tenslotte kijk ik welke projecten er lopen en wat daar nog aan gedaan moet worden. Ook heb ik ’s middags af en toe een beldienst om onze relaties telefonisch te woord te staan.

Hoe kijk je terug op je eerste maand?

De sfeer is heel goed! Dat is iets wat ik heel belangrijk vind. Ook vind ik mijn werkzaamheden heel leuk. Ik zie het  als een uitdaging om met mijn ervaring te kijken hoe en waar ik de afdeling kan verbeteren. Ik ben er  van overtuigd dat dit mogelijk is.

Heb je nog dromen die je wilt waarmaken?

Eigenlijk leef ik een beetje van dag tot dag. Wel heb ik al vrij veel gereisd. Dit is iets wat ik heel leuk vind en altijd wil blijven doen. Met betrekking tot werk zou ik het fantastisch vinden om mijzelf te blijven ontwikkelen en door te groeien.

Hoe ga jij ons helpen het klantvriendelijkste payrollbedrijf van Nederland te worden?

Door de kennis binnen het bedrijf te verbreden! Door dat op een proactieve manier te doen, kunnen we onze relaties beter en completer helpen met hun vraagstukken. Wanneer iemand met een vraag zit, wil ik dat deze op de best mogelijke manier wordt beantwoord.

We zetten je voor een dilemma: je moet elke dag met een plakje leverworst op je hoofd lopen – of – je telefoonhoesje is een plakje gerookte zalm

Ik kies er sowieso voor dat mijn telefoonhoesje een plakje zalm is. Zalm vind ik namelijk veel lekkerder en ik wil liever niets op mijn hoofd. Al helemaal geen plakje leverworst 😉.

Tenslotte: hoe zou jij iemand overtuigen om bij Payingit te komen werken?

Ik zou vertellen dat Payingit een nieuw bedrijf is dat snel groeit, stabiel is (kijk maar naar de winst van de zilveren FD Gazelle Award), jong en energiek is, en dat er genoeg ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden zijn.

Gylian is als Marketing & Communications Specialist verantwoordelijk voor het schrijven van webteksten en blogs, het optimaliseren van de website, onze social media kanalen, en het monitoren van de actualiteiten die relevant zijn voor Payingit.

Neem contact op

Gerelateerde blogs

aricle-image

Een arbeidscontract bij Payingit, wél leuk en makkelijk!

Een arbeidscontract bij PayingIT, wél leuk en makkelijk! We schreven er al eerder over; ons…

Lees artikel
aricle-image

Ben jij verzekerd van de beste zorg?

Ben jij verzekerd van de beste zorg? Op een aantal mensen na zijn alle volwassen…

Lees artikel
aricle-image

Ondernemers in het mkb zien winstgroei teruglopen

Ondernemers in het mkb zien winstgroei teruglopen De omzet van het midden- en kleinbedrijf in…

Lees artikel

Schrijf een reactie