Aan het woord: Sandra Gonzalez - Payingit

Categorie: Blog, Over ons

Auteur:

6 december 2018

Aan het woord: Sandra Gonzalez

De eerste maand op je nieuwe werk is altijd even wennen. Je ontmoet nieuwe collega’s, leert veel nieuwe dingen en doet je best om de leukste grap aan de lunchtafel te maken. Maar hoe is het om te beginnen als nieuwe ‘Pitter’? Wij vroegen het aan onze nieuwste collega Sandra Gonzalez. Sandra is in november 2018 bij ons gestart als Client Happiness Manager. In deze blog vertelt zij hoe zij bij ons terecht is gekomen, wat haar hobby’s zijn en tenslotte hoe zij terugkijkt op zijn eerste maand als medewerkster van Payingit.

 

Aan het woord: Sandra Gonzalez bij Payingit

 

Sandra, jij bent onze eerste Client Happiness Manager. Waar houd jij je mee bezig in deze functie?

Je kunt mijn functie zien als een soort backoffice functie. Hierin ben ik verantwoordelijk voor het controleren en naleven van afspraken die we met klanten hebben gemaakt en tegelijk om te bespreken waar onze klanten verbeterpunten zien. Ik zorg er dus voor dat onze klanten nóg blijer worden dan ze al zijn. Dit doe ik door goed en regelmatig contact te onderhouden en altijd op zoek te gaan naar dingen die we kunnen verbeteren. Wat ik tijdens mijn eerste maand vooral heb gedaan is het begrijpen van de systemen waar we mee werken. Dus hoe meldt een flexkracht zich aan? En hoe werkt het verloningsproces? Dit zijn dingen die ik nu aan het leren ben.

Wat heb je hiervoor allemaal voor werk gedaan?

Op mijn 16e ben ik begonnen bij een groentewinkel. Na mijn vwo wist ik niet zo goed wat ik wilde doen en heb ik besloten om als telefoniste bij een groothandel te gaan werken. Hier heb ik vanaf mijn 18e bijna 20 jaar gewerkt. Ik ben hier begonnen als telefoniste, waarna ik sales, de inkoop, support en uiteindelijk manager van de klantenserviceafdeling ben geworden. Toen ik moeder werd ben ik een paar uur in de week bij een callcenter gaan werken om genoeg tijd voor mijn gezin over te houden. Hier ben ik 7 jaar blijven plakken. Uiteindelijk was het weer tijd voor een nieuwe uitdaging, en toen kwam Payingit op mijn pad!

Hoe ben je bij Payingit terecht gekomen?

 Via Ingrid. Die werkte hier al een tijdje, en toen wij samen op vakantie waren hoorde ik over een openstaande functie hier. Ik was er toen nog helemaal niet mee bezig om snel weg te gaan bij mijn vorige werkgever, maar uit nieuwsgierigheid ben ik toch op gesprek gegaan. Ik had toen gelijk zo een goed gevoel dat ik het aanbod heb aangenomen!

Wat doe je allemaal in je vrije tijd?

Ik hou er van om uit eten te gaan, een filmpje te pakken of om naar een concert te gaan. Ook vind ik het heerlijk om thuis met een groepje een bordspel te spelen. Lekker fanatiek met zijn allen aan de eettafel. Ook doe ik graag wat leuks met mijn gezin.

Hoe verloopt je gemiddelde dag bij Payingit tot nu toe?

Als ik binnenkom begin ik altijd met een lekker kopje thee. Als ik achter mijn bureau zit neem ik eerst de openstaande ‘tickets’ (vragen) door. Waar mogelijk beantwoord ik deze en los ik deze op. Ook voer ik plaatsingen en inschrijvingen door. Daarnaast komen er projecten zoals het maken van handleidingen en een verloningskalenders bij.

Hoe kijk je terug op de eerste weken?

De dagen vliegen voorbij. Ik heb veel geleerd waardoor het wel een beetje hectisch was. Omdat ik zoveel informatie verwerk, was ik echt moe als ik thuis kwam tijdens de eerste twee weken. Verder vind ik het een hele leuke uitdaging bij een gezellig bedrijf. Ik kijk dus terug met een goed gevoel.

Heb je dromen die je nog wilt waarmaken?

Ja ik heb er twee! Mijn vriend en ik hebben afgesproken dat wanneer we ouder zijn, we ooit nog gaan trouwen. Daarnaast lijkt het mij geweldig om een camper te kopen waarmee we mooie reizen kunnen maken. Gewoon instappen en zien waar je eindigt.

Hoe ga jij Payingit helpen om het klantvriendelijkste payrollbedrijf van Nederland te worden?

Eigenlijk is dat mijn baan, toch? In ieder geval ervoor zorgen dat we altijd onze afspraken nakomen, en altijd op zoek gaan naar verbetering. Ook door de klant een stapje voor te zijn en wat extra’s te bieden.

Tenslotte: hoe zou jij iemand overtuigen om bij Payingit te komen werken?

Door te vertellen over hoe we hier werken. Ik vertel namelijk al best vaak aan mensen hoe leuk het hier is. Het gaat een beetje vanzelf. En mond-tot-mond reclame is natuurlijk het best.

Gylian is als Marketing & Communications Specialist verantwoordelijk voor het schrijven van webteksten en blogs, het optimaliseren van de website, onze social media kanalen, en het monitoren van de actualiteiten die relevant zijn voor Payingit.

Neem contact op

Gerelateerde blogs

aricle-image

Uit onderzoek blijkt: nieuwe rechtsvorm voor zzp’ers gewenst

Uit onderzoek blijkt: nieuwe rechtsvorm voor zzp’ers gewenst Bijna de helft (49%) van de zelfstandigen…

Lees artikel
aricle-image

Een nieuw jaar, een nieuwe rechtsvorm?!

Een nieuw jaar, een nieuwe rechtsvorm?! Wat is een rechtsvorm? Een rechtsvorm is de juridische…

Lees artikel
aricle-image

Mijn medewerker is ziek. Wat zijn mijn verplichtingen?

Mijn medewerker is ziek. Wat zijn mijn verplichtingen? Vroeg of laat stel je je als…

Lees artikel

Schrijf een reactie