meertalige servicedesk

FAQ over de meertalige servicedesk voor werknemers; wat brengt het ze?

Hoe spannend is het om als buitenlandse medewerker bij een Nederlands bedrijf aan de slag te gaan? Vaak komt er van alles bij kijken om in een ander land aan het werk te gaan en ook nog eens een verblijfplaats te vinden. Payingit en Payingit International kunnen je tijdens dit avontuur bijstaan met raad en daad. Allereerst werkt Payingit met een meertalige servicedesk. In deze blog lees je wat dit precies inhoudt, welke talen wij met je kunnen spreken en wat je van onze meertalige servicedesk kunt verwachten. Aan het einde van deze blog kun je rustig de voordelen van het raadplegen van onze meertalige servicedesk doorlezen.

Maak kennis met de meertalige servicedesk van Payingit

Wist je dat wij bij Payingit met een meertalige servicedesk werken? Je kunt bij ons terecht wanneer je Nederlands, Engels of Spaans spreekt. Hoe makkelijk is het voor jou als medewerker, als jij in je moedertaal met ons kunt communiceren en al je vragen in één keer kunt stellen? Payingit is een ervaren HR-partij die het werkgeverschap van jouw werkgever uit handen neemt. Wanneer je voor de werkgever aan de slag gaat, kun je alles rondom je arbeidscontract en je uitbetaling door ons laten regelen. Niet alleen onze servicedesk is er in meerdere talen, wij kunnen al je belangrijke documenten zoals je arbeidscontract en je salarisstrook ook in jouw voertaal bij je aanleveren.

Wat kun je als medewerker van deze servicedesk verwachten?

Onze meertalige servicedesk is speciaal ingericht om bedrijven met een aantal niet-Nederlandse werknemers te ondersteunen. Onze servicedesk bestaat uit gedreven en ervaren collega’s die meerdere talen zoals Nederlands, Engels en Spaans spreken. Wij geven je graag een beeld bij wat de meertalige servicedesk jou als medewerker te bieden heeft:
– Helderheid, jij en je collega’s worden namelijk in jullie eigen taal geïnformeerd over de regels en werkafspraken die gelden binnen de onderneming waarvoor je aan de slag gaat
– Een arbeidscontract- en loonstrook in je eigen taal
– Een vast contactpersoon van Payingit die je in het Nederlands, Engels of Spaans te woord kan staan.

Welke voordelen zitten er aan de meertalige servicedesk?

Natuurlijk zitten er ook een aantal interessante voordelen aan het kunnen raadplegen van de meertalige servicedesk van Payingit. Hieronder hebben wij de belangrijkste voordelen voor je op een rijtje gezet:
– Je kunt je arbeidscontract in je eigen moedertaal ontvangen, waardoor je meteen begrijpt wat je ondertekend
– Je kunt alle vragen die je hebt in je eigen moedertaal aan ons stellen
– De loonstrook is vertaald in je eigen taal
– Veiligheidsdocumenten zijn ook in je eigen taal terug te vinden
– Handleidingen en instructies worden in eigen taal naar je mail verzonden
– Je wordt gekoppeld aan een vast contactpersoon die jouw taal spreekt
– Je wordt altijd in euro’s uitbetaald, dus niet in de valuta die je land van herkomst hanteert

Waarom vinden wij het bij Payingit zo belangrijk om deze service aan te bieden?

Werkgeverschap draait allemaal om het zorgen voor werknemers. Payingit gelooft dat iedere ondernemer een goede werkgever kan zijn, desnoods met een beetje hulp en handvaten om de juiste richting op te gaan. Wij zien het als onze missie om in 2025 tenminste 50.000 levens op een positieve manier te beïnvloeden met onze manier van werkgeverschap uitoefenen. Hier zorgen wij voor door de juiste kennis door te geven over werkgeverschap aan bedrijven in de HR- en flexbranche. Wij stellen ons graag op als kennis- en sparringpartner, zodat jouw werkgever het beste uit zijn/ of haar werkgeverschap naar voren haalt.

Wij doen er alles aan om een aanpak op maat samen te stellen. Je kunt bij ons terecht in het Nederlands, Spaans en Engels, maar in de toekomst breiden wij de meertalige servicedesk zeker nog uit naar andere talen!

Heb je een vraag?

Laat je gegevens achter en dan bel ik je binnen 1 dag terug!

020-2252510 Neem contact op Maak direct een afspraak