Payingit heeft een nieuwe website
Payingit heeft een nieuwe website
Payingit heeft een nieuwe website. Waarom? Omdat het tijd was voor vernieuwing. Payingit groeide het afgelopen jaar hard. En werd professioneler. Onze diensten zijn uitgebreider geworden. Wij begonnen in 2012 met een planningstool voor de beveiligingsbranche. Inmiddels biedt Payingit payrolling, salarisadministrastie en personeelsplanning voor uiteenlopende sectoren. Met onze nieuwe website informeren wij ondernemers specifieker per branche en houden wij onze relaties op de hoogte van ontwikkelingen in de markt middels een uitgebreide blog.
Wat doet Payingit precies?
Wij maken voor grote én kleine ondernemers het hebben van personeel en het werken met medewerkers leuker en gemakkelijker. Door u payrolling, salarisadministratie en planningssoftware te bieden, heeft u één partij en één aanspreekpunt voor al uw vragen rondom de complexiteit die het werkgeverschap met zich meebrengt.
Waar staat Payingit voor?
Bij Payingit vinden wij persoonlijke service en eerlijke communicatie van belang. Zo zijn wij vooraf altijd helder en transparant over onze kosten en krijgt u uw eigen accountmanager. Doordat wij alles online doen, is onze service altijd beschikbaar. Of u nu in Nederland bent, of vanuit uw hotel in Spanje nog een wijziging wilt doorvoeren. Mede door deze hoge mate van automatisering kunnen wij de kosten laag houden en onze diensten zo toegankelijk maken voor iedere ondernemer.
Heeft u personeel in dienst?
En bent u benieuwd of Payingit u een oplossing kan bieden om flexibeler met uw personeel om te gaan en om meer tijd te besparen? Neem dan contact met ons op! Wij zijn te bereiken op 020-7717236 of door het contactformulier in te vullen. Wij kijken graag met u naar een oplossing om efficiënter te werken met uw medewerkers.