Commercieel medewerker binnendienst gezocht! - Payingit

Payingit zoekt Commercieel Binnendienst Medewerker (international)

De hoofdtaken van een Commercieel Binnendienst Medewerker zijn het opbouwen, uitbouwen en beheren van zijn eigen prospectfunnel en het binnenhalen van nieuwe klanten. Om dit te kunnen doen, voert de Commercieel Binnendienst Medewerker (international) marktonderzoek uit, waarbij hij relevante informatie clustert en verwerkt tot een product dat namens Payingit verkocht kan worden.

 

Wat jij vol trots over je werk vertelt: ‘Vandaag heb ik weer een enthousiaste nieuwe klant weten te overtuigen om met ons in zee te gaan. Ik heb er veel plezier aan om ervoor te zorgen dat alle zaken goed geregeld zijn tijdens de implementatie. Zodra dat goed is ingeregeld en de klant blij is, draag ik hem over aan mijn collega’s van de Service & Support afdeling en ga ik weer op zoek naar de volgende nieuwe opdrachtgever!

Maar, wat doe je dan eigenlijk precies?

Je haalt nieuwe klanten binnen en maakt ze blij door een goede implementatie voor ze in te richten! Dit pak je als volgt aan:

  • Je werkt in een adviserende verkoopfunctie waarin je werkt op basis van je relatie met professionals in de beveiliging, die de beste oplossing willen op het gebied van personeelsplanning en payrolling/salarisadministratie;
  • Je onderhoudt een groot netwerk met potentiële nieuwe klanten;
  • Je hebt je eigen klanten in verschillende branches, waaronder de beveiligingsbranche. Deze klanten bouw je uit naar hun maximale potentie door o.a. het houden van evaluaties;
  • Veel werkzaamheden voer je zelfstandig uit: je werkt samen met klanten in het veld en je regelt je eigen agenda.

En hoe je dat doet?

  • Je richt je eigen prospectfunnel in;
  • Je beantwoordt vragen van opdrachtgevers omtrent de werkwijze van Payingit;
  • Je schrijft offertes, voert klantgesprekken en houdt demopresentaties;
  • Je helpt nieuwe relaties succesvol door het implementatietraject van Payingit heen;
  • Je registreert al je activiteiten in ons CRM-pakket;
  • Je draagt procesverbeteringen aan;
  • Je zorgt ervoor dat je altijd op de hoogte bent van de meest recente informatie over het product en juridische en arbeidsrechtelijke zaken;
  • Je gaat op klantbezoeken voor het binnenhalen van nieuwe klanten en het evalueren van de lopende business.

Hoe een werkdag eruit kan zien…

Vol energie, helemaal opgeladen na het weekend, begin je aan de nieuwe werkweek. Je hebt er weer zin in om relaties blij te maken door problemen aan te pakken en vooral ook om nieuwe klanten binnen te halen! Je ontmoet twee collega’s in de keuken en maakt een kop koffie voor jezelf. Intussen maak je een praatje over het weekend. Om 10.30 uur heb je met een klant afgesproken op een locatie vlakbij kantoor en met de kop koffie in je hand kruip je daarom achter je computer om je reeds gedane voorbereidingen nog een laatste keer door te nemen, waarna je ruim op tijd vertrekt. De tijd vliegt voorbij en voor je het weet is het alweer 12.30 uur: je bent net op tijd terug om te genieten van een heerlijke lunch op kantoor, met alles erop en eraan.

 

Als je buik weer vol zit, stort je je met nieuwe energie op het beantwoorden van diverse mails van klanten. Terwijl je deze beantwoordt, word je een aantal keer gebeld: door een nieuwe potentiële klant die meer wil weten over onze diensten en door een klant die een vraag heeft over Usemate. Ook beantwoord je een mail van je collega’s van Salary over een probleem dat zich afgelopen week heeft voorgedaan: de oorzaak is gevonden, het probleem is verholpen en je kunt de klant opbellen om dit goede nieuws over te brengen. Daarnaast pleeg je zelf ook verschillende telefoontjes. Vanochtend heb je bijvoorbeeld via een bestaande relatie gehoord dat iemand mogelijk interesse heeft in onze diensten: je onderneemt zo snel mogelijk actie om te peilen of dit het geval is. Voor je het doorhebt, zit de werkdag er alweer op!

 

Over ons

De werknemers binnen onze organisatie zijn collegiaal, enthousiast en elke dag klaar voor een volgende uitdaging. We onderscheiden ons door een groot verantwoordelijkheidsgevoel: we streven altijd naar de beste service en het beste resultaat en doen dit met een lach op ons gezicht! Soms zijn er moeilijk op te lossen problemen of niet zo vriendelijke klanten aan de telefoon, dan ventileren we even bij elkaar, maar we blijven altijd rustig en vriendelijk tegenover de klant. Naast onze serieuze doelstellingen, streven wij ernaar om het leukste bedrijf van Nederland te zijn.

Wat vragen wij?

  • Je hebt zo’n 2 à 3 jaar werkervaring in de verkoop van IT-gerelateerde producten en diensten;
  • Je bent proactief, pakt zaken zelfstandig op en denkt oplossingsgericht bij problemen;
  • De aard van de werkzaamheden vereist minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden: je bent in staat gesprekken te leiden en diverse gesprekstechnieken toe te passen;
  • Je kunt vakinhoudelijke kennis (product, juridisch, financieel en arbeidsrechtelijk) je snel eigen maken;
  • Je bent sociaal en werkt nauw samen met je collega’s zodat je goed op de hoogte bent van wat er speelt;
  • Je bent goed in plannen en organiseren;
  • Je bent bij voorkeur fulltime beschikbaar;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B.

 

Daarnaast is het wel een uitdrukkelijke pré wanneer:

  • je per direct beschikbaar bent;
  • je woonachtig bent in Groot Amsterdam.

Wat wij daarvoor bieden:

  • Word jij onze collega? Maak je dan vooral geen zorgen over je salaris. Stiekem werken we toch gewoon voor het geld en een marktconform salaris en een leuke bonusregeling horen daarbij;
  • Bij Payingit vind je een buitengewoon gezellige en informele werkplek;
  • Veel vrijheid en verantwoordelijkheid;
  • De ruimte om jezelf te ontwikkelen in een snelgroeiend bedrijf;
  • Wij zorgen elke dag voor een heerlijke, uitgebreide lunch;
  • 25 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband;
  • We werken vanuit een kantoor met eigen keuken, pooltafel en dakterras naast het groene Westerpark in Amsterdam;
  • En we hebben regelmatig leuke teamuitjes met elkaar!

Wie zijn wij nu eigenlijk?

Payingit biedt payroll, personeelsplanning, salarisadministratie en uitzend services voor uitzendbureaus. Voor internationale relaties verzorgen wij Payroll Umbrella Services voor expats, Immigration Services en Salary Administration. Wij staan voor persoonlijke service, eerlijke communicatie, hoogstaande automatisering en bieden ondernemers meer flexibiliteit en administratieve ontzorging voor een scherp tarief. We zijn succesvol en groeien hard. De komende jaren zullen we dan ook veel successen met elkaar gaan beleven en vieren!

En hoe nu verder?

Je razende enthousiasme kun je in een motivatiebrief gieten (blaas ons weg) met je curriculum vitae daaraan toegevoegd.

Heb je vragen? Neem dan contact op met Kim Burgemeestre. Zij is te bereiken via 020-2252541 of via k.burgemeestre@payingit.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

junior accountmanager