Payingit zoekt Pietje Precies ook wel Financieel Administratief Medewerker - Payingit

Payingit zoekt Pietje Precies ook wel Financieel Administratief Medewerker (20 – 24 uur per week)

 

financieel administratief medewerker

 

Als Financieel Administratief Medewerker help je het Finance team met een strakke en georganiseerde administratie.

 

Wat jij vol trots over je werk vertelt: ‘Doordat mijn financiële administratie nauwkeuriger is dan die van Pietje Precies weten we bij Payingit continue wat er binnenkomt en uitgaat!’.

Maar, wat doe je dan eigenlijk precies?

Nou, een heleboel! Je verwerkt bankafschriften, controleert en verwerkt creditfacturen en declaraties en ondersteunt bij het voorbereiden van rapportages. Je zorgt er ook voor dat debiteuren, crediteuren en grootboek informatie altijd up to date is. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het debiteurenbeheer bestaande uit het aanmaken, controleren en versturen van facturen en de opvolging van aanmaningen en achterstallige betalingen.

En hoe je dat doet?

  • Je goochelt met getallen;
  • Je zet altijd het puntje op de i, het kan niet nauwkeurig genoeg;
  • Je communiceert gemakkelijk met je collega’s en onze relaties;
  • Je verblijdt ons, door ervoor te zorgen dat onze relaties tijdig betalen.

Het begin van de week..

De week is weer begonnen. Je komt binnen en ruikt de geur van verse koffie. Je zet je computer aan en maakt een praatje met je collega’s over alle wilde weekend avonturen. Je duikt ons boekhoudsysteem in en ziet dat er nog een aantal facturen openstaan. Dus je pakt meteen de telefoon om de betreffende relaties na te bellen waar dit aan ligt.

 

Vervolgens zie je dat er nog een aantal declaraties openstaan. Is het management weer uit eten geweest…? Ondertussen is het 12 uur en is het tijd voor lunch, verse lunch met alles erop en eraan. Als je buik weer vol zit stort je met frisse energie en een lekker muziekje volledig op het verwerken van de bankafschriften. Eens even kijken of het banksaldo klopt met onze boekhouding.

 

Tot slot kijk je of je alle betalingen aan onze crediteuren netjes verwerkt hebt. Zo, deze dag heb je weer overleefd.

Het team waarmee je dagelijks hard werkt, maar ook veel plezier hebt

Ons team is divers, levendig en elke dag klaar voor een volgende uitdaging. We onderscheiden ons door een sterke drive en enthousiasme waarmee wij altijd naar gaan voor beste resultaat. Naast onze serieuze doelstellingen, streven wij ernaar om het leukste bedrijf van Nederland te zijn.

 

Je werkt op de afdeling Finance in samenwerking met de Finance Support Ingrid, onder leiding van onze controller Wendy.

Wat vragen wij?

  • Je komt iedere dag met een stralende lach op kantoor;
  • Je volgt een financiële studie, en zoekt een bijbaantje die aansluit op jou opleiding;
  • Je weet ons te verblijden met zeer slechte grappen of nutteloze feitjes tijdens de lunch;
  • En als het even mee zit dan doe jij ook nog dat laatste biertje op vrijdag *avond* middag.

Daarnaast is het wel een uitdrukkelijke pré wanneer: 

  • Je HBO werk en denk niveau hebt;
  • Je over goede communicatieve vaardigheden in woord en schrift beschikt;
  • Je zelfstandig, daadkrachtig en initiatiefrijk werkt;
  • Je gestructureerd en zorgvuldig bent;
  • Je beschikbaar bent om 20 – 24 uur per week bij ons te knallen (ntb op welke dagen).

 

Wat wij daarvoor bieden:

 

  • Stiekem werken we toch gewoon voor geld, dus een mooi marktconform salaris;
  • Buitengewoon gezellige en informele werkplek;
  • Veel vrijheid en verantwoordelijkheid;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen in een snelgroeiend bedrijf (nummer 2 bij de FD Gazellen 2017);
  • Elke dag een heerlijk vers gehaalde lunch met alles erop en eraan;
  • Wanneer je fulltime werkt, krijg jij 25 vakantiedagen per jaar;
  • Super gave teamuitjes! We eten en drinken met kerst, rollen met de Rollende Keukens en als het even mee zit beland je op de vrijdag in een sing off in een karaokebar (met je baas);
  • Een kantoor met eigen keuken, pooltafel en dakterras naast het groene Westerpark in Amsterdam.

Wie zijn wij nu eigenlijk?

Payingit biedt payroll, personeelsplanning, salarisadministratie en uitzend services voor uitzendbureaus. Voor internationale relaties verzorgen wij Payroll Umbrella Services voor expats, Immigration Services en Salary Administration. Wij staan voor persoonlijke service, eerlijke communicatie, hoogstaande automatisering en bieden ondernemers meer flexibiliteit en administratieve ontzorging voor een scherp tarief. We zijn succesvol en groeien hard. De komende jaren zullen we dan ook veel successen met elkaar gaan beleven en vieren!

En hoe nu verder?

Deze once in a lifetime kans staat open voor reacties tot en met 30 december 2018. Je razende enthousiasme kun je in een motivatiebrief gieten -blaas ons weg- met je curriculum vitae daaraan toegevoegd. Ben je schriftelijk minder onderlegd, maar ben je een babbelaar tot en met, schroom dan niet om ons telefonisch te overtuigen dat jij de Financieel administratief medewerker bent die we zoeken.

 

Heb je vragen? Neem dan contact op met Carmen Castricum. Zij is te bereiken via 020 225 2500 of door ons contactformulier in te vullen. Ze belt je dan zo snel mogelijk terug.