Payingit zoekt salarisadministrateur - Payingit

Payingit zoekt salarisadministrateur

Als salarisadministrateur van Payingit International ben je verantwoordelijk voor het opnemen van de telefoon, het beantwoorden van e-mails en het telefonisch afhandelen van zoveel mogelijk vragen van expats en andere relaties. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor een deel van de salarisadministratie. Jij bent het eerste aanspreekpunt van onze organisatie.

Wat jij vol trots over je werk vertelt: ‘Door mijn duidelijke, klantvriendelijke manier van communiceren en snelle afhandeling zijn onze relaties heel tevreden!’

Maar, wat doe je dan eigenlijk precies?

Je bent verantwoordelijk voor de administratie van Payingit International. Dit betekent dat je:

  • contracten opstelt, binnenkomende telefoontjes, brieven en e-mails afhandelt;
  • ongeveer 50% van de tijd bezig bent met het uitvoeren van de salarisadministratie in het programma Unit4;
  • na verloop van tijd aanspreekpunt bent voor onze relaties, waaronder expats die bij ons op de loonlijst staan;
  • inkomende leads verdeelt;
  • de benodigde documenten en agenda’s voor meetings verzamelt.

Hoe je dat doet?

  • Je zorgt ervoor dat je een strakke planning hebt en geen deadlines mist;
  • Je kunt de benodigde kennis over programma’s en processen je snel eigen maken;
  • Je geeft door wat er van je collega’s verwacht wordt wanneer er nieuwe deals worden gesloten of als er meetings worden gepland;
  • Je werkt efficiënt en zorgvuldig;
  • Je houdt je hoofd koel als je verschillende werkzaamheden tegelijk verricht;
  • Je blijft daarbij altijd vriendelijk: ook als de klant jou niet zo vriendelijk benadert.

Het team

Ons team is collegiaal, enthousiast en elke dag klaar voor een volgende uitdaging. We onderscheiden ons door een groot verantwoordelijkheidsgevoel: we streven altijd naar de beste service en het beste resultaat en doen dit met een lach op ons gezicht. Naast onze serieuze doelstellingen, streven wij ernaar om het leukste bedrijf van Nederland te zijn. Binnen ons internationale dochterbedrijf werk je met een Sr. Account Manager en een Commercieel medewerker. Je deelt de werkruimte met collega’s van Payingit B.V.

Wat vragen wij?

  • Je komt elke dag met een stralende glimlach op kantoor;
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel: je voelt je betrokken bij de werkzaamheden en beleeft er plezier aan om mensen te helpen;
  • Je hebt goede communicatievaardigheden in woord en geschrift (Nederlands én Engels);
  • Je kunt goed zelfstandig werken;
  • Je bent leergierig;
  • Je hebt goede organisatorische vaardigheden;
  • Je bent minimaal 4 dagen per week (32 uur) beschikbaar;
  • Je bent goed met computers.

Daarnaast is het een pré wanneer

  • je nog een andere taal beheerst (in woord en geschrift) naast Engels en Nederlands;
  • je kennis hebt over onze Payroll dienstverlening;
  • je kennis hebt over salarisadministratie;
  • je ervaring hebt met Unit4;
  • je woonachtig bent in Groot Amsterdam.

 

Wat bieden wij?

  • Stiekem werken we toch gewoon voor geld, dus een mooi marktconform salaris;
  • Buitengewoon gezellige en informele werkplek;
  • Veel vrijheid en verantwoordelijkheid;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen in een snelgroeiend bedrijf (nummer 2 bij de FD Gazellen 2017);
  • Elke dag een heerlijke, uitgebreide lunch;
  • 25 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband;
  • Een kantoor met eigen keuken, pooltafel en dakterras naast het groende Westerpark in Amsterdam;
  • Leuke teamuitjes!

Wie zijn wij nu eigenlijk?

Payingit biedt payroll, personeelsplanning, salarisadministratie en uitzend services voor uitzendbureaus. Voor internationale relaties verzorgen wij Payroll Umbrella Services voor expats, Immigration Services en Salary Administration. Wij staan voor persoonlijke service, eerlijke communicatie, hoogstaande automatisering en bieden ondernemers meer flexibiliteit en administratieve ontzorging voor een scherp tarief. We zijn succesvol en groeien hard. De komende jaren zullen we dan ook veel successen met elkaar gaan beleven en vieren!

En hoe nu verder?

Deze once in a lifetime opportunity staat open voor reacties tot en met 5 augustus 2019. Je razende enthousiasme kun je in een motivatiebrief gieten – blaas ons weg – met je curriculum vitae daaraan toegevoegd.

 

Heb je vragen? Neem dan contact op met Kim Burgemeestre. Zij is te bereiken via 020 225 2541.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.