Backoffice regel 1: Kom je afspraken na
Als dienstverlener willen wij onze klanten de allerbeste service bieden! Maar hoe zorgen wij ervoor dat wij altijd aan de verwachtingen van onze klanten voldoen? Bij Payingit vinden wij het nakomen van afspraken voor backoffice uitbesteden erg belangrijk. In deze blog leggen wij uit waarom deze regel zo cruciaal voor ons is en hoe ons team er dag en nacht voor zorgt dat wij onze afspraken altijd nakomen.
Waarom is het nakomen van afspraken zó belangrijk?
Het nakomen van gemaakte afspraken is volgens ons een essentieel onderdeel bij het hanteren van een uitstekende klantrelatie. Het zorgt ervoor dat klanten weten wat zij van ons kunnen verwachten en dat ze altijd op onze diensten en ons woord kunnen vertrouwen. Wij zeggen altijd: als dienstverlener ben je net zo goed als je laatste nagekomen afspraak. Door afspraken na te komen, bouwen wij aan een goede reputatie en mond-tot-mondreclame, wat ons weer nieuwe klanten kan opleveren. Bij Payingit begrijpen wij dat het nakomen van afspraken essentieel is voor een succesvolle dienstverlening. Wij vinden het daarom belangrijk om te doen wat wij beloven, zodat jij je bezig kunt houden met je eigen core business!
Hoe zorgen wij er bij Payingit voor dat afspraken altijd worden nagekomen?
Bij Payingit hebben wij een aantal stappen genomen om ervoor te zorgen dat wij onze afspraken altijd nakomen. Ten eerste maken wij duidelijke en haalbare afspraken met je. Wij zorgen ervoor dat wij alle details bespreken en dat je precies weet wat je van ons kunt en mag verwachten. Daarnaast monitoren wij voortdurend onze prestaties en stellen wij waar nodig onze afspraken bij. Ons team staat ook altijd open voor feedback van onze klanten, zodat wij onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Het ultieme doel is nogmaals dat jij je volledig kunt focussen op je core business, terwijl wij onze dienstverlening op een betrouwbare en kwalitatieve manier uitvoeren. Neem direct contact met ons op om erachter te komen wat wij voor je kunnen betekenen.