Op zoek naar professionele payroll in de schoonmaak? Als ondernemer in de schoonmaakbranche werkt u veel met uren buiten reguliere kantoortijden om. Hierdoor draaien uw medewerkers verschillende diensten. Zo zijn de werktijden afwijkend en is uw klantengroep uiteenlopend. Om deze werkzaamheden gemakkelijker te maken, biedt payroll in de schoonmaakbranche een oplossing.
Vul onderstaand contactformulier in. Wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op!
Er zijn een meerdelen voordelen te behalen met schoonmaak payroll van Payingit:
Innovatie en technologie. Dat is de basis. Mensen en service, dat zijn onze prioriteiten.
Payingit is gedreven, ondernemend en menselijk. We werken samen met honderden klanten en duizenden medewerkers om verder te gaan dan werkgeverschap.
Doen. We zetten altijd een stap extra.
Durven. We kiezen ons eigen pad.
De waarheid. Samen bepalen we de route.
Het kan zijn dat je nog een aantal vragen hebt, daarom hebben wij deze voor je verzameld.
Samenwerken met een payrollbedrijf draait om vertrouwen. Onderdelen hiervan zijn certificering en tijdige betalingen. Bij Payingit zijn wij volledig gecertificeerd.
Dit betekent dat wij werken met:
De genoemde WKA documentatie vind je terug bij onze downloads.
Maakt u gebruik van salarisadministratie horeca via Payingit? Dan kunt u ervoor kiezen om via één van onze andere diensten nog meer werkzaamheden uit te besteden. Een voorbeeld hiervan is de communicatie en afdracht van pensioen voor de horecabranche. Heeft u behoefte aan totale ontzorging van de medewerkers op de eigen loonlijst? Wij kunnen ook de uitbetaling, opbouw vakantiegeld en eventueel vakantiedagen verzorgen met onze payrollservice in de horeca.
Combineert u salarisadministratie horeca met onze planning tool? Dan worden ook uw loongegevens door ons aangemaakt. Bekijk de mogelijkheden van deze koppeling tussen onze salarisadministratie en onze personeelsplanning dienst op onze personeelsplanning voor de horeca-pagina.
Kiest u ervoor om te gaan payrollen of overweegt u te gaan payrollen? Dan draagt u het juridisch werkgeverschap over aan een hierin gespecialiseerd payrollbedrijf. In dat geval blijft u de dagelijkse aansturing van uw medewerkers doen. Wat er gebeurt is dat uw medewerkers op de loonlijst van een payrollbedrijf komen te staan, u geen omkijken meer heeft naar de loonadministratie en u de werkgeversrisico’s overdraagt.
De inlenersbeloning als bedoeld in artikel 16 lid 1 CAO voor Uitzendkrachten wordt per 3 januari 2022 uitgebreid met een tweetal elementen:
Eenmalige uitkeringen. Een voorbeeld hiervan is de zorgbonus die vanwege de coronacrisis bij inleners in de zorg van toepassing was. Met eenmalige uitkeringen wordt niet gedoeld op periodieke uitkeringen zoals een bonus of dertiende maand.
Thuiswerkvergoedingen. Als bij de inlener onkosten worden vergoed die verband houden met thuiswerken, hebben uitzendkrachten recht op diezelfde onkostenvergoeding.
Daarnaast dient er rekening gehouden te worden met het volgende:
Loonsverhogingen met terugwerkende kracht (dus loonsverhogingen bij de inlener die worden toegekend met ingang van een tijdstip in het verleden) gaan in beginsel onder de inlenersbeloning vallen en gelden voor uitzendkrachten die nog in dienst zijn bij de uitzendonderneming en nog steeds werkzaam bij die inlener zijn.
Inschaling. Voor uitzendkrachten die binnen 12 maanden terugkeren bij dezelfde inlener of een inlener op wie dezelfde cao van toepassing is, gaan cao-partijen in de CAO voor Uitzendkrachten per 3 januari 2022 borgen dat de inschaling op basis van eerdere werkervaring behouden blijft.
Payrolling brengt u als ondernemer in de schoonmaakbranche een aantal voordelen. Deze voordelen op een rijtje zijn:
Gaat u payrollen via Payingit? Dan bieden wij u het volgende:
Aanvullend bieden wij voor uw vaste medewerkers salarisadministratie als dienst in de schoonmaakbranche. Wij nemen dan voor uw vaste schoonmakers de loonadministratie uit handen. Zo hoeft u niet meer te denken aan de afdrachten van de loonbelasting of de veranderingen in de cao bij te houden. Daarbij kunt u de salarisadministratie koppelen aan onze planning tool. Met onze tool kunt u efficiënt uw schoonmaakpersoneel inplannen en heeft u de personeelsplanning altijd inzichtelijk.
Mocht je vraag er niet tussen staan, neem gerust contact met ons op.
Laat je gegevens achter en dan bel ik je binnen 1 dag terug!
020-2252510 Neem contact op Maak direct een afspraak