Home Blog Hoe word je het klantvriendelijkste payroll bedrijf van Nederland?

Hoe word je het klantvriendelijkste payroll bedrijf van Nederland?

Vrijdagen. Het moment waarop je een beetje achteruit zakt achter je computerscherm en stiekem door de tijdlijn van je Facebook scrolt. De perfecte dag om je een blik bij ons achter de schermen te geven en onze visie op de markt met je te delen. Wij hebben als doel het klantvriendelijkste payrollbedrijf van Nederland te worden. Hoog tijd om marketingtopper Gylian Spek aan de tand te voelen en te vragen hoe hij denkt dit doel te realiseren.

Wat doe je bij PayingIT?

Na 5 maanden als stagiair te hebben gewerkt ben ik sinds de zomer van 2016 actief als Junior Online Marketeer. Ik houd mij voornamelijk bezig met het schrijven van content voor de website. Dit doe ik in de vorm van blogs en webteksten. Ook beheer ik de Facebook- en LinkedInpagina van PayingIT, schrijf ik de maandelijkse nieuwsbrieven en ben ik verantwoordelijk voor producties zoals de recentelijk uitgevoerde Sinterklaasactie. Tot slot houd ik onze online positie in de gaten en probeer ik deze positie continu te verbeteren.

Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel. Hoe speel jij hier op marketinggebied op in?

Als marketeer vind ik het belangrijk dat onze dienstverlening persoonlijk is. Wat ik hiermee bedoel? Bijvoorbeeld het plaatsen van een foto van de contactpersoon bij al onze uitingen. Zo heb je een gezicht bij degene die je aan de telefoon hebt of aan wie je een mail stuurt. Met kerst werden onze schrijfspieren flink getest. Toen stuurden wij al onze relaties handgeschreven kaarten. Dit voelde een stuk persoonlijker dan een standaard gedrukte kaart voor iedereen. Dit werd gewaardeerd, want onze relaties reageerden erg positief!

Een andere vorm van klantvriendelijkheid vind ik helder communiceren in een taal die iedereen begrijpt. Onze dienstverlening is ingewikkeld. Dus zorg dat je een lastig onderwerp voor iedereen simpel uitlegt. Zowel in een blog als in een uiting zoals een offerte. In het begin was het best een uitdaging om in ‘normale taal’ uit te leggen hoe de payrollbranche werkt. Na een tijdje wordt het ‘simpel schrijven’ echter makkelijker en merk je zelf ook dat je de dienst beter gaat begrijpen.

Daarbij proberen we echt een kennisbank te creëren voor onze relaties. We bloggen regelmatig over uiteenlopende onderwerpen rondom arbeid. Dit doen we grotendeels zelf, maar ook in samenwerking met kennispartners.

Hoe maak je PayingIT onderscheidend en waar wil je naar toe?

Wij onderscheiden ons door onze persoonlijke benadering en heldere manier van communiceren, transparantie en snelle reactietijd. Uiteraard dit alles in combinatie met software die goed functioneert en makkelijk te gebruiken is. Wij proberen de tijd te nemen om elk vraagstuk zo vriendelijk en helder mogelijk te beantwoorden. Het gaat ten slotte allemaal over mensen in onze branche.

Waar wij naar toe willen? Het klantvriendelijkste payrollbedrijf van Nederland worden! Dit doel willen we in 2020 bereikt hebben.

Heb je een vraag?

Laat je gegevens achter en dan bel ik je binnen 1 dag terug!

020-2252510 Neem contact op Maak direct een afspraak
Joep de Heer Business Development Representative